پاپکو

نویسنده : تاریخ نوشته : تعداد بازدید : 341
پاپکو

شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری  پاپکو در سال 1363 با توجه به نیاز اقشار فرهنگی جامعه به منظور مدیریت اسناد و مدارک علمی و آموزشی و با هدف تولید انواع لوازم التحریر اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید.

پاپکو با سرلوحه قراردادن کیفیت عالی، قیمت مناسب و رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد ایرانی در میان سازمانها، وزارتخانه ها، شرکت ها و مراکز علمی و فرهنگی به شمار آمده و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

پاپکو شرکت صد درصد ایرانی و محصولات آن از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت با کالاهای معروف خارجی می باشد.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین تولید کننده در صنایع لوازم التحریر و مدیریت اسناد و مدارک هستیم، اما افتخار می کنیم که بهترین ها همیشه پاپکو را انتخاب می کنند.

در هر زمان و هر مکان سخن از مدیریت اسناد و مدارک، برگزاری سمینار و همایش به میان می آید محصولات پاپکو یکی از بهترین گزینه های محافل علمی، آموزشی و فرهنگی جامعه ملی و بین المللی محسوب می گردد.

فروشگاه تحریرپرداز به عنوان نماینده رسمی فروش شرکت پاپکو تمامی محصولات این شرکت را تا  15درصد  زیر قیمت سایت پاپکو عرضه می کند

 

با محصولات پاپکواسناد و مدارک تحت کنترل شماست

اشتراک گذاری :

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر